Photobucket

Mau Cari Kerja?


Kita ka ngiga pengawa puang? Minat gawa ba kem balak?

Tu siti ari iklan ke dipeda aku ba kedai kupi baruh upis endor aku gawa. Sigi stidi cara iklan tu. Nama ke ngasuh stidi? Baca kita jawatan ya nya, Drebar "Lipan"! Nama utai ti nama Lipan tu? Piko?


Tu meh gamal utai ko urang "Lipan", enggai ke sekeda bala enda nemu. Bala anak mit ke diatu sigi mayuh enda nemu. Kebuah aku madah laban bisi kaban aku siko cina nanya aku "Apa itu Lipan oo?" Bukan Lipan itu binatang ka? Lipan "binatang"?? dalam ati aku... (Binatang ke serangga??)


Tu serangga tauka indu utai ke disebut urang lipan. Kati ka nuan gawa driba lipan tu?? Enggai ndak2 aku kereja enti dasuh driba utai tu. Tang mesej ke ka disampai tokey Lim tu tadi driba jentolak ko jaku laut, "Scavator" ko jaku ribai.. Enti tokey tu nulis jentolak engka sekeda bala iban enda nemu, jauh agi enti ya nulis scavator.. enda pia.. Kira ke tokey tu tadi nitih jaku kitai meh ya... macam2.

Nyadi, enti bala bisi pulai ke menua, padah tauka tunjuk meh ngagai bala anak tauka uchu enti tepansa ke utai ti dikangau urang "LIPAN" tauka "PIKO" tu auk....

p/s: Suba maya agi mit aku madah ngagai apai aku ngembuan cita-cita driba lipan, hahai, baka syok kereja nya, kumbai nyamai kereja bepanas nya...

0 iti jaku nuan:

Post a Comment