Photobucket

Movie Peri

Diatu kitai sama nemu rega VCD citak rumpak RM4-5 siti, DVD 6-10 siti. Jerita kekadang manah, kekadang pala mensia ke pansut. Udahnya enti bisi subtitle, utai ke sebarang ke ditaip (tu mesti bala kaban ke enda sekula asuh ya naip subtitle) Chunto: "Holly Shit!" Translate= "Najis Suci", "Oh Man...." Translate = "Oh Lelaki". Enti aku, enti meda vcd citak rumpak ke bisi subtitle, sigi ku tampal ke celotape baruh skrin tv. Ngasuh kumpius aja.

Tang nya jeman suba nya, lama aku enda meri duit ngagai tokei vcd diatu. Laban ke diatu bisi udah teknologi tinit (internet) mudah agi kitai download aja, peri, mudah, enti enda manah delete aja. Dini ka download? Suba aku ngena imesh, tang nyu kurang best nya aku nukar enggau bit commet. Tang bit commet tu kelalu lubah, kekadang siti movie seminggu baru abis. Laban bit commet tu P2P, so.. enti urang ke share video nya nagang nuan upload, nya ke ngasuh percentage download nuan kurang. Nya meh kelemahan P2P tu.

Diatu suah agi aku ngena stagevu.com. Sari nuan ulih download sampai 5 iti movie, nitih ke penyampat line tinit nuan. So, enti sari nuan ulih download 5 iti, sebulan=150. Ulih nyadi tokey nyual VCD citak rumpak.

So, jejampat meh dowload sebedau website tu kena tutup. Mayuh web bukai udah kena tutup laban semua movie tu endang ditagang diso-so ngagai bala umum. Nya aja ari aku, mupuk dulu, babai!

0 iti jaku nuan:

Post a Comment