Apa ntah...

Musin ngetau nyau tembu, diatu musin poco-poco agi(ngenjun padi).. Sapa ke bisi bakat tauka pengalaman dlm bidang penNgenjunan ulih email aku resume kita enggau gambar saiz penuh (gambar kita lebuh ngenjun padi).

Udah bulan empat enda lama agi bulan lima.. kati baka pantun bulan empat? Bala anembiak ke sekula kekasak diatu laban enda sabar ka cuti tengah taun. Ya ke ngambi PMR enggau SPM enda tau relakz dulu enggai ka pil legi tusah nyawa.

Nya tadi munyi iklan sebedau kitai mantai ke topik hangat ke nyadi diatu.. Nama topik?? Topik Sekula?? Enti dipeda aku ba Facebook mayuh amai gambar time agi sekula suba.. gambar kelia meh nya... masing-2 ngemanding ke gamal diri maya sekula enggau diatu. Bisi masa sekula suba gemuk tang diatu slim menyelim, bisi suba chelum diatu burak, bisi suba enda bajik/ensem diatu nyau berubah, bisi ke suba low profile diatu nyau nyadi mesnismen.... Baka pugrim Jejak Kasihan ko wai Andan.

Tu meh baka gamal kitai enti kitai ke sekula agi diatu... ka kita?

Amat jerita ku aku nya tadi? Enti enda amat, pegila ku nutup blog aku tu.

Bah, nama sebenar utai ke ka ditusi tuk deh? Nadai utai.. semina ka ngemenuh ka karang ba blog tu.. semadi nadai ko urang.. jerita sigi mayuh tang jam ke nadai kena nulis.. nanti meh aku pincin ila nyadi full time blogger k... bah mupok lok aku... babai....

3 iti jaku nuan:

April 13, 2010 at 1:16 AM Puteri said...

Haha, aku bisi enggau orang mantai gambar sekula kelia!

Dini nuan bulih gambar orang tuai ti ngena baju sekula tu neh?! Tu fancy dress maya gawai kah?! Heheh, geli ati meda gamal sida ini ngena baju sekula!

April 30, 2010 at 3:30 PM Indai Dara @ Andan said...

anang kenya- mai ke bisi ari tungkun ga api kelipan ba beluk maia ke nadai petang meh ia. Jamah lubah - pama neh bisi engau kami berandau ba menua cyber tu.

September 23, 2012 at 11:48 PM Anglers Belong said...

Gap ndar sida ini nurun sekula :)
Feel free to visit and follow our humble fishing blog at;
http://www.kakinginti.rumahpanjai.com
Cheer!

Post a Comment